Subscribe:

4 Eylül 2013 Çarşamba

essence 2in1 eyeliner pen

Öncelikle herkese merhaba,
Makyaja yeni başladığım için pek çok konuda tecrübesizim eğer bir hatam olacak olursa şimdiden affola.
Bu sene üniversiteye başlıyorum o yüzden de malum artık makyaj işlerine ufaktan ufaktan başlayayım demiştim eyeliner konusunda arkadaşımdan bir öneri aldım.Yeni olduğum için kalem eyeliner kullanırsam rahatlıkla sürebileceğimi söyledi aslında o Flormar önermişti ama Gratis'de ki kadın essence çok övünce bunu alayım dedim.



Gördüğünüz gibi iki uçlu biri kalın biri ince.


Sürüldüğünde ise bitmek üzere olan bir tahta kaleminden farksız.Sürünümü aşırı kolay evet ama çok mat siyahlığını tam olarak vermiyor foto.da görüldüğü gibi de.Hiç hoş olmayan bir görüntü bırakıyor.Gratis'den yanılmıyorsam 11 ya da 12 TL gibi bir fiyata almıştım ama bir daha almayı düşünmüyorum şu an.Yeni başlayanlar için kolaylıkla sürebileceğim bir eyeliner önerirseniz sevinirim genelde Golden Rose dipliner çok övüyorlar onu almayı düşünüyorum ama sizin de önerilerinizi bekliyorum. :)

0 yorum:

Yorum Gönder