Subscribe:

16 Eylül 2013 Pazartesi

Gratis alışverişim vol 1

Okul açılmadan son gratis alışverişimi de yapmış bulunuyorum.Bakalım neler almışım? 


Emily siyah göz kalemi
Golden Rose Dipliner
Flormar rimel
Golden Rose 57 no.lu parlatıcı
Golden Rose 44 no.lu oje
Tırnak etlerini temizleyici alet( adı ne bilmiyorum affedin sallama bir isim oldu ama :D)



Essence kalem eyeliner faciasından sonra öneriler üzerine Golden Rose Dipliner aldım umarım rahatlıkla kullanabilirim.


Fiyatı 11 küsür liraydı ama bana çok az geldi sanki ya ben bunu evde sürmeyi pratik ederken bitireceğim bu gidişle.Kullandıktan sonra beğenip beğenmediğimle ilgili ayrıntılı bir yazı da yazarım.


Parlatıcı no 57
Siyah'ın no.su 44
Normalde siyah oje asla sürmem diyordum ama bu aralar acayip özenmeye başladığımdan alayım dedim bakalım kaç kere süreceğim.İkisi de 1.40 TL gibi bir şeydi


Bu bunu ikinci alışım genel olarak flormar rimelden memnunum tek sorun kirpiklerimi fazla kaldırmaması ya sorun ben de ya rimel de.Kirpiklerim biraz aşağı bakıyor belki de ben beceremiyorum ama renk vermesini sevdiğim için kullanıyorum.Fiyatını hatırlıyamadım.



Emily göz kalemi aslında ben bunu göz kaleminden ziyade satış yapan kızın ben eyeliner niyetine bunu kullanıyorum demesi üzerine almıştım ama ucu çok kalın geldi bana, ben sürmeyi beceremiyorum çok kalın oluyor o yüzden göz kalemi olarak kullanmaya karar verdim ve memnun kaldım.Fiyatı da uygun 2 TL civarıydı yanılmıyorsam.


Sanırım günün en karlı alışverişini bunu alarak yaptım.Tam kasa da parayı ödüyordum ki bunu gördüm ve gördüğüm gibi de aldım üstelik inanılmaz da ucuz 1.25 TL ya da 1.75 TL bunun bir benzerini 6 TL'ye görmüştüm.Tırnak etlerimi aldım ve çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim.

Bugünkü alışverişim bu kadardı deneyip beğendiğiniz ürünleri belirtirseniz çok memnun kalırım,herkese iyi günler. :))

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ben suanda bu eyelineri kullanıyorum ınanılmazda memnunum. Tek eksıgı sende goruceksın gözum yasardımı hiç affetmıyo. :) Ama tmızlerken cok cabuk cıkıyo. Senı blogumdakı cekılıse davet etmeye geldım. :) Sende katı olurmu sevgiler. :)

Yorum Gönder