Subscribe:

5 Eylül 2013 Perşembe

Yaz rujlarım (MAC-Rapsodi-Loreal Paris)

Merhabalar bu yazımda yazın sıklıkla kullandığım ve beğendiğim rujlarıma yer vereceğim. :)

Şöyle genel bir bakış atalım sırayla MAC-Rapsodi-Maybelline .Işıktan dolayı Rapsodi lipgloss'un rengi tam çıkmamış normalde bundan daha koyu ve tatlı bir pembe.


İlk ruj Rapsodi'nin 04 numaralı lipgloss'u.Yaz için inanılmaz ideal bir rengi var bence.Kokusu da çocukluğumda içtiğim tatlı şuruplar gibi kokuyor.Ben çok memnun kaldım Rapsodi'nin diğer renkteki rujlarına da bakmak isterim fiyatı yanılmıyorsam 5 TL gibi bir şeydi.

Bu da tam olarak verdiği renk.


Bu da Mac'in NC73 nolu ruju yine özellikle yaz için capcanlı bir rengi var ama ben kışında sıklıkla kullanacağım tek olumsuz yanı dudağı biraz kuruttuğunu düşünüyorum nereden ne kadara aldığımı hatırlamıyorum maalesef. :( Yakın zamanlarda almamıştım çünkü.


Bu ruju arkadaşımla birlikte almıştık.Maybelline mousture renew'den şeftali tonunda  bir rengi var 425 nolu bir ruj ve yine çok hoş durduğunu düşünüyorum.İndirimdeydi sanırım 10 TL verip almıştım.Belirtmeden geçemeyeceğim çok hoş bir kokusu var.






5 yorum:

sen de incel dedi ki...

Sondaki Loreal rengine bayıldım güle güle kullan :)

Adsız dedi ki...

tatlım o maybelline mousture renew olmalı. Rujların rengide ayrı bir güzelmiş.

pembe küpeli kız dedi ki...

Öncelikle çok çok özür dilerim ben rujun üstündeki yapışkanı yırtmıştım o yüzden markayı hatırlamayıp arkadaşa sormuştum o da yanlış hatırlamış demek ki.Hemen düzelttim tekrar yanlış bilgilendirme için kusuruma bakmayın.
Sonuncu rujun rengine ben de bayılmıştım ve çok beğenerek aldım. :)

Unknown dedi ki...

rapsodinin lipglossuna bayıldım :)

http://beautybysyln.blogspot.com/

pembe küpeli kız dedi ki...

Çok teşekkürler ben de severek kullanıyorum :)

Yorum Gönder